Ny vecka

 
 
I tisdags gick vi in i v24.
Jag som tyckte v.22 gick fort, så är det inget motför vad v.23 gjorde.
Är det nu som tiden börjar rulla i 2000 km/h och helt plötsligt har man bebisen hemma?
Isf är jag inte riktigt redo för det än.
Krämpor eller ej, jag vill kunna njuta ordentligt av sommaren med familjen, fixa en massa saker och verkligen ta tillvara på det här.
 
När jag väntade Elliott utgick jag från att gå över tiden (till v.42) eller när dom nu sätter igång en.
Jag hade iaf laddat upp med en massa pyssel hemma som skulle sysselsätta mig i väntan och när han sen kom innan BF så blev allt helt fel, det var inte alls vad jag hade trott.
Iaf, även denna gång har jag redan laddat upp med ännu mer projekt och ännu större projekt som även de kommer räcka om jag går över tiden.
Det är sånt jag har velat ändra på sedan vi bodde i förra lägenheten, men jag har inte riktigt tagit mig tiden så vad är då mer perfekt än när man ändå ska gå hemma och vänta?
 
Mest av allt hoppas jag på att kunna arbeta ända till mitten av augusti innan jag går hem.
Har jag tur kanske foglossningen blir bättre eller går över (ja, det händer vissa) men också i värsta fall så fortsätter det så här eller blir värre och då kommer jag inte vara kvar länge till på jobbet.
Jag får helt enkelt vänta och se hur lång tid jag får på mig att fixa dessa saker och efter det fixa en lista i rangordning som jag får gå efter.
 
V.24 (23+3)
Bebisen väger ca 650g och är ungefär 30 cm lång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0