Den stora hemligheten

 
 
Nu kan jag inte riktigt dölja kulan längre på mitt jobb, så det är lika bra att berätta.
I början av September får vi tillökning och vi är så himla glada.
Om ca två veckor ska vi på ultraljud så vi får hålla tummarna att allt ser bra ut då.
Jag har kännt lite sprattel i magen så jag har bara det att gå på så länge.
 
Denna graviditet har varit väldigt olik från när jag väntade Elliott.
Då mådde jag illa på morgonen i ca fyra veckor och när jag åt frukost så försvann illamåendet.
Med denna bebis så har jag mått illa i nio veckor och spytt en hel del, gått med spyan i halsen från morgon till kväll.
Tanken av mat och lukten av mat fick mig att få kväljningar, vissa gånger kunde jag inte vara i köket när stora och lilla mannen åt för jag mådde pyton.
Blåbärssoppa blev mitt levebröd ett bra tag och det var faktiskt väldigt behagligt att spy upp (för mycket info kanske).
MEN sen ca en vecka tillbaka har jag mått rätt bra, mår bara lite illa nu och det känns så himla skönt.
Jag har sjukt mycket ont i huvudet, det hade jag även med Elliott och det blev bättre efter typ v.25 så jag hoppas det är samma denna gång.
Tror det var en snabb genomgång tiden fram till idag.
 
Magen idag v.17 (16+5).
Nämnde jag att vi är överlycklig?
 
 PS. Ursäkta den smutsiga spegeln.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Gud va roligt med tillökning! :) stort grattis till er och hoppas att du får en bra graviditet! :) kram

2013-03-26 @ 21:05:48
Postat av: Eleni

Jättekul!! Massa grattis igen!! :)

2013-03-26 @ 21:08:06
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0