Barnmorskan v.34

 
 
Idag hade vi ett planerat besök hos barnmorskan, dagen innan vi går in i v.35.
Blodtryck och alla värden var jättebra, så det var än en gång skönt att höra.
Sist låg han med huvudet ner och det gjorde han även denna gång, fortfarande ruckbar.
Det kan ta lite längre tid innan de fixerar sig andra gången, sägs det.
 
D i magen v.34.
Hjärtljud: 144 slag/min.
SF: 34 cm.
 
Med Elliott i magen v.34.
Hjärtljud: 143 slag/min
SF: Finns ej dokumenterat, skit tråkigt.
 
Jag skulle ju kolla upp så alla värden var bra då jag känt mig så trött nu på slutet.
Blodsocker var bra och järnvärdet var också tip topp så inget där.
Jag har lite smått vänt på dygnet, lägger mig sent och vaknar sent, vilket gör att jag är som piggast vid 17 och det håller i sig tills jag ska sova.
Så förmodligen är det en kombination av det + att vara gravid + denna värme som gör det.
Kan tillägga att igår la jag mig tidigt och imorse klev jag upp tidigt och har faktiskt varit pigg.
Så jag kanske ska försöka komma i säng i normal tid och vända tillbaka på dygnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0