Att packa en BB-väska

 
 
Idag tänkte jag ta det relativt lugnt, tror jag.
Dammsuga, dammtorka och packa lite.
Jag kanske även lyckas få fingrarna ur och plockar lite smått i hallen och bakom dörren i sovrummet.
Nej, jag har ännu inte lyckats ta tag i det.
 
Imorse satt jag igång att packa bebisens väska och jag kan inte minnas vad vi hade sist.
Det känns som det är lika bra att ha väskorna klar, så slipper man tänka mer på det.
Det nödvändigaste tror jag är packat, en ny filt ska inhandlas på fredag.
Sen är det våran väska kvar, vad fasen ska vi ta med!?
Planen är att vi ska åka hem när bebisen är ute, så länge han inte kommer sent på kvällen eller natten för då stannar vi en natt på patienthotellet.
Jag är värdelös på att packa, lyckas alltid packa på tok för mycket och tar ofta med onödiga saker.
Å andra sidan är det väl bättre med för mycket än för lite, men vill gärna ha med något litet åt oss.
Nåväl, det löser sig.
Jag kommer väl packa om den flera gånger, även om jag har en lista som jag kan stryka från så kommer jag nog dubbelkolla så allt faktiskt är med.
 
Här är det som vi tar med till bebisen iaf, ser ni att det saknas något?
 
 
Blivande filten som är helt sinnessjukt mjuk.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Något att smörja bebis rumpa med om det skulle bli så att ni får stanna ett par dagar? Napp? Jätte söta kläder, men kanske ett ombyte? Vi vart ju kvar på BB när vi fick Maya så som tur var hade jag packat med mig alldeles för mycket, haha. Just till Maya användes alla ombyten och allt sånt men till mig själv skrotade jag bara omkring i mjukiskläder hela tiden och tog inte ens upp vissa saker ur väskan :)

Tack för att vi fick komma in och torka av mig allt vatten idag ;D

Svar: Vi har med rumpsalva, mer kläder och mer blöjor än det som är med på bilden:) Tutte har vi inte riktigt bestämt om vi ska ha eller inte, så det får vara öppet tills vidare. Men tack så mycket för svar :)
Frida W

2013-08-14 @ 16:32:38
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: Malin

Men så söta kläder lillen ska få på sig!
Vi hade värsta väskan med men använde ingenting förutom Elsas första klädesplagg och jag hade köpt ett nytt mjukislinne jag hade på mig. JOOO! schampo, balsam och tvål var ju kul att ha med sig ;)

Svar: Tackar ,jag älskar dem:)Schampo, balsam och tvål packar jag med till oss i våran väska. Tänkte mer på babyväskan nu:)
Frida W

2013-08-15 @ 14:40:35
URL: http://mallaballa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0