Sen sist.

Jag får en känsla av att det mest kommer bli uppdateringar via appen, lite tråkigare men för tillfället blir det mycket smidigare. 
Ett litet hopplock av bilder från insta, sen sist det blev en uppdatering här. 
En ny lampa har jag knåpat ihop in till vardagsrummet, har velat göra en i snart 1 år men har inte tagit mig tiden. 
Jag har även fått hem min glossybox samt en beställning av ansiktsmasker man fick i förra boxen. 
Jag fullkomligt älskar dessa ansiktsmasker och skulle vilja ha en obegränsad upplaga. 
Den här månaden fick man även brynfärg - från ett märke som jag inte använt tidigare och den får en stor tumme upp!
Den satt i lite längre men var också starkare, vilket resulterade i en massa gnugg för att få bort den från min hud men resultatet var värt det. 
Brynen ser betydligt fylligare ut och gav en otroligt bra färg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0