Hej, hallå!

Det var någon månad sen sist.
Som ni säkert märkt av så är jag inte speciellt aktiv här längre och jag tror det kommer fortsätta så tills vidare.
Jag har inget direkt sug för att uppdatera dagligen men jag kommer kasta in lite nya inlägg då och då.
Sluta helt kommer jag inte och vem vet, en dag kanske jag är tillbaka helt igen så spana in lite då och då för att hänga med.
 
Det har hänt alldeles för mycket sen sist jag skrev, så ett inlägg med en summering kommer inte, däremot tänkte jag tipsa er om en sak.
Jag har i ett års tid tänkt prenumerera på en beautybox - glossybox såklart.
Äntligen har jag gjort slag i saken och väntar min första box i slutet av april.
Om ni inte redan är medlem så tycker jag absulut ni ska bli det.
Det är en låg kostnad med tanke på vad man får, man kan själv bestämma om man vill betala månadsvis, per 6mån eller för ett helt år.
Klicka HÄR och se till att ni också får en box denna månad.
 
Denna månad går boxen i temat spring beauty fix och så kan jag avslöja att man kommer få hem sen omtalade ansiktsmasken The incredible face mask som ska rensa porerna på djupet och ta bort död hud.
 
 Bild lånad från stureplan.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0