Torka och inredning

Jag känner att det blir långt mellan inläggen nu för tiden, jag har och har haft en liten period med en rejäl torka och får sällan ihop ett bra inlägg så det slutar med att jag enbart loggar ut.
Förhoppningsvis kommer det tillbaka nu mot hösten i takt med att jag få ännu mindre tid i och med plugglivet som startar om en månad.
Jag har själv tagit ett beslut att mina barn och familj inte ska exponeras så mycket i bloggen och så kommer det fortsätta, så nu hoppas jag att hösten har mycket att bjuda på.
 
Däremot har jag och mannen kommit fram till hur vi vill forma barnrummet även om några bitar saknas.
I dagsläget har vi kommit fram till att en våningssäng med rutchkana ska köpas och under ska vi bygga en säng till Dylan.
Ett skåp eller byrå där en massa leksaker och spel får plats, en ny förvaringshylla där tvn och dvd-spelaren kan stå.
Någon form av lampa, jag hittade en fin lampa på loppis i sommar som Elliott älskade och ville ha på sitt rum (mot min vilja då jag älskar den).
Finns det ingen bra plats för den ska vi köpa någon annan slags lampa.
Litet bord och varsin stol, så dem kan sitta med pyssel och rita, en ny taklampa, ljusslinga och varsin sackosäck.
Just det, kanske en matta.
Kommer bli skitbra när allt är klart iaf och nu drar det ihop sig för att börja fixa med det.
 
 
Här är vi idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0