Startpaket

Idag fick jag äntligen mitt startpaket från skolan som jag var ivrig att öppna.
I paketet låg Modul 1, Modul 2, T-linjal, vinkelhakar, gradskiva, cirkelmall, skalstock från skala 1:20 - 1:125, passare, linjevinkelhake, stiftpennor, stift och ett sudd.
Utöver det har jag kompletterat med engångblyerts 5H, påfyllningsbara tuschpennor, radermall, rittejp, färgviftor, ritbord, kopiepappersrulle och kalkerpapper.
Nu behövs bara lite möbelmallar, vanligt papper, tuschpåfyllning, tuschradergummi, ritfilm och en böjbar kurvlinjal.
Just det, och på måndag hämtar vi hem vårat nya skrivbord så jag får plats med ritbord och dator bredvid varandra.
 
 
 
Sakerna är nu uppställd på min fina stringhylla och förhoppningsvis kan det äldsta barnen låta dem vara.
Helt galet att en tuschpenna kan kosta 200:-/st, så nu får vi hoppas att ingen
råkar göra sönder dem, då gråter jag nog en skvätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0