Misslyckad jakt

Igår kväll skrev jag en lista med ca 15 olika saker jag måste köpa innan min första uppgift från skolan kan börjas på.
Vad jag trodde var ett säkert kort med att hitta allt visade sig vara en återvändsgränd, fanns inget.
Åkte vidare till en annan butik för att köpa en färgvifta och den fanns iaf, sedan var killen så snäll så han skickade med en mindre.
Imorgon tar jag mitt andra alternativ för majoriteten av vad som behövs och där vet jag att nästan allt finns, håller tummarna att allt finns.
I slutet på veckan (om allt går som det ska) kommer mitt startpaket från skolan med en massa prylar som behövs sen är det bara att komma igång.
 
För att hålla ett bra tempo har jag tänkt slutföra varje modul på 1 månad - vilket i sig är ganska lång tid men mycket tid försvinner då jag är föräldraledig och bollar med två barn, jobbar helger och ska få tid till familj och plugg.
Puh!
 
 
Färgviftan till vänster med 1950 färger och sedan gratisviftan
till höger med specielfärger + en rummall så man får otroligt bra
övrsikt på hur färgen ser ut på väggen, stor tumme upp på den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0