Matmarknad

Strax innan middagstid igår tog jag med Elliott ner på stan för att käka middag nere på stan, Internationella matmarknaden kom hit i tisdags och vi var nere redan samma dag för att kolla in all god mat och dessert dem bjöd på.
15 olika länder med en väldigt blandad kompott, så det tog ett tag att gå igenom alla stånd.
Storbus fick äta fish n' chips medan jag åt den godaste falafel jag någonsin provat.
Vill inget annat än att gå ner och köpa en ny idag och hade gått ner på lördag också om det inte vore för att jag jobbade.
Så ni som inte varit ner, gå ner!
Sista dagen är på lördag och då stänger dem 17.
 
 
Jag köpte hem på tok för många fudge och en helt suverän cheddarost.
Britterna kan verkligen det här med god cheddar, stor tumme upp för den.
Funderar på om vi ska köra en liten ostbricka ikväll så jag får äta den här tillsammans med lite andra ostar.
Kanske baka en pissa och kasta på en massa god ost och lök, mums!
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Tänkte precis fråga om du visste om det var även på lördag då vi prata om att kanske gå ner på stan då. Men du hade redan skrivit svaret ;)

2014-09-26 @ 12:50:16
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0