Fondvägg

Ända sedan vi flyttade in här och såg tapeten i vårat sovrum beslutade vi oss för att den skulle bort, så gräslig och verkligen inte vi.
Dagarna gick, åren gick och nu har vi bytt till ett helt vitt sovrum.
Däremot har barnen nu fått den där hemska hemska tapeten och det måste åtgärdas snarast!
Nu kommer vi till problemet, velmaja här hemma (dvs Jag) har så svårt att bestämma mig för hur den ska färgas.
Jag ritade upp fyra olika förslag i PS för att få en bättre syn på det hela men jag kan ändå inte riktigt bestämma mig (även om jag har en favorit) för vem jag gillar mest, visade mina förslag för Elliott som tyckte att alla var fina - ingen hjälp där.
 
1, Sicksack i mintblå och ljusgrå.
2, Randig på tvären eller längden i svart och vitt.
3, Harlequin rutig tapet i vitt och mintgrön.
4, Sicksack i grönt och ljusgrå.
 
 
Vilken tycker ni bäst om och varför?
Ska nog grubbla lite till innan innana det är dags att ta fingrarna ur, ja ni vet.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Bild 4 tycker jag! Den med grön och grå👌

Svar: Elliott kom till sist fram till att den var finast, så den blir det:)
Frida Wiklund

2014-09-29 @ 18:33:47
URL: http://kompismoster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0