En plats för mig

Nu har jag tagit mig för och gjort ordning en plats för mig där jag kan sitta med studierna.
Jag är inte helt nöjd än och därför inte alls klar med hur det ska se ut, däremot är jag en bra bit på vägen.
Det viktigaste är att jag får plats någonstans med mina saker.
 
Som ni ser på bilden är datorn ställd i ena hörnet och ritbordet framme, när ritbordet inte använd ställer jag den bakom datorn - vildigt simpelt och snabbt.
Den lösning har vi idag, men efer att vi möblerat om lite mer och inte har kattens låda underskrivbordet så är tanken att ritbordet kanske får stå där nere istället tillsammans med min mapp.
Är i valet och kvalet och hyllan till höger, funderar på få om den ska få sitta på väggen framför skrivbordet och tavlan får hänga till höger istället.
 
 
Nåväl, en bild som togs i all hast igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0