Ser ljuset i tunneln - barnrum

Nu har jag tagit mig tid att visa er hur pojkarnas nya vägg blev.
Färgerna gick ihop precis som jag hade hoppats på och mina tejpskills lyckades väldigt bra.
Egentligen hade jag tänkt ha mindre grått och mer grönt på väggen men eftersom tanken är att vi ska ta in en våningssäng när Dylan blir större så fick det bli mer grått så inte topparna skulle gömmas bakom sängen.
Elliott blev väldigt nöjd med sitt nya rum och även jag.
Jag börjar se ljuset i tunneln även om det är en del kvar.
 
Jag är ute efter ett speciellt skåp som ska in men det visade sig vara hemskt svårt att hitta, men än ger jag inte upp.
Så fort jag hittar ett skåp så kommer vi ta ut malmbyrån, men tills dess ska den få en lite makeover som jag just nu pillar med.
Även barnbordet ska få sig en liten makeover tillsammans med stolarna.
En hylla ska upp bakom dörren och sedan har jag planer på att göra garderoberna roligare.
Allt sånt kommer ni få följa med på och det kommer visas upp här.
 
 
Älskar ljusslingan som vi fått upp på väggen ovanför byrån och dockhuset.
Ger bra ljus och är på samma gång mysig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0