Kakel

Det är mycket här hemma som jag sedan den dagen vi flyttade in har haft planer på att göra om.
Kaklet i köket är så himla hemskt och så långt ifrån våran smak det nästan går att komma.
Jag har flera planer på att gå lös med dekorplast på diverse prylar här hemma och då började jag med kaklet då jag blev lite osäker på hur mycket som skulle gå åt.
Nu är jag väldigt nöjd och det känns verkligen mer oss, det roligaste med dekorplast är att man kan styra helt och hållet vad gäller färg och form, enkelt att byta ut om man får en ny idé eller bara tröttnar på det befintliga.
Det blir även betydligt billigare så här än att behöva byta kakel varje gång.
 
 
Plasten köpte jag på Bauhaus och kostade 69:-/2meter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0