Födelsedagsfirande

I helgen var vi hem till min farmor och firade hennes födelsedag.
Det var fullt hus och så himla roligt att träffa alla.
Det är sällan vi ses allihopa då vi firar högtider på min mammas sida och vid födelsedagar så har det blivit så att bara far-och mormödrar bjuduts in, när vi träffar dem på pappas sida är det oftast bara vi, dvs familjen jag föddes in i och familjen jag själv "skapat".
Alla samlade utgör en stor skara med folk och det blir lite svårt för alla att få plats.
Iaf, så var det sju härliga barn på plats, varav vi fick träffa det nyaste tillskottet i släkten - lilla Lykke på ca 1 månad.
Så himla söt och jag blev utan tvekan bebissjuk.
Avslutningsvis, en fartfylld och hemskt rolig dag fylld med en massa skratt.
 
 
Jag lyckades bara ta två kort, men dem kan jag bjuda på.
En sovandes Lykke och sedan mina kusinbarn som ritar på bilden bredvid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0