Som en vålnad

Just nu är det många små saker och en lite större som skapar ett mindre kaos i min vardag.
I skrivande stund vet jag knappt ut eller in.
Jag vet heller inte hur allt kommer bli till slut och det känns riktigt surt.
Det hela har blivit ett stort stressmoment i mitt liv och tar lite onödig energi och tid från mig.
Till slut tror jag att det kommer bli bra och det hela kommer ordna sig men tills dess, ja då är vi här.
På måndag tänkte jag ge mig ut på lite främmande hav och hoppas på något bra.
Tråkigt nog får jag skriva i gåtor tills vidare, jag behövde bara något ställe att skriva av mig lite på.
 
 
Tills vidare bjuder jag på en bild där jag fastnat, där jag gör någon konstig min med munnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0