Väskan är funnen

 
Äntligen hittade jag en väska som kändes mer rätt än många andra.
Lite större så den även fungerar som en bra skötväska när man ska på utflykter till sommaren, men även för att få plats med mycket av mitt skrot.
En liten nackdel var att den inte är riktigt svart utan mer en mörk mörk gråsvart färg, den kompromissen kan jag leva med.
Den hade en massa runda nitar lite varstans och dem gillade jag inte alls, men som tur var hade jag en påse med skruvnitar så jag började pilla bort dem gamla och ersatte med mina.
Jag är inte alls klar ännu, men nu har jag lite pyssel att hålla på med.
Tråkigt nog blev mina naglar totalförstörd på kuppen då nitarna satt fast riktigt hårt, men jag kan nog leva med trasiga naglar ett tag.
 
FÖRE ---- EFTER
 
 
Längst upp på kortsidorna har väskan lite dragkedjor som detalj och även ett ytterfack med svart dragkedja på andra sidan, jag tror åtminstonde att det är ett fack, annars bara en detalj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0