Ut och in

Nu är årets födelsedagsfirande för mig klart för i år, full fart som vanligt.
Det var en helt perfekt dag, vi klämde in ett firande mitt i veckan då det passade bäst för alla.
Så hela dagen hade jag tid att fixa med de sista förberedelserna innan gästerna kom.
Det färgades hår, duschades, fixades med smink, påklädning, förlänga bord, dukades, fixades med sallad, bakades och möblerades om.
Tror jag fick in det mesta där.
Full rulle som vanligt och jag hade det lite stressigt sista timmen, men det är som vanligt när den här tidsoptimisten inte kan planera som sig bör.
Det hela löser sig alltid och med min mammas hjälp gick allt lite bättre, hon är världens bästa - alla dar' i veckan.
 
Mitt upp i stressen blev det hemskt lite bilder tagen från min sida, har något kort att visa iaf.
Middagen bestod av tre sorters pajer - kycklingpaj, västerbottenostpaj och en med broccoli & svamp.
Sen fanns även brödskivor och en sallad.
Jag hann aldrig med några bilder på pajen, men efterrätten hann jag iaf ta kort på.
Det bjöds på en kladdkaka med daimtäcke & en klick grädde samt ett espressoglas med vaniljpannacotta och mosade hallon på.
Tror jag kan tala för alla när jag säger att man var proppmätt efter allt.
Tusen tack till alla inblandade och tack för era presenter, jag fick en helt underbar dag/kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0