Sommarfötter

Ett par flip flops är alltid ett måste i min sommargarderob.
Flip flops är inte direkt det snyggaste paret av skor, men det är utan tvekan smidiga att ta på sig och skönt när solen gassar och barfota inte är ett alternativ.
För hemskt många år sedan köpte jag ett par skitsygga (och de skönaste jag någonsin ägt) flip flops från converse, de hade en marinblå sula med vita stjärnor och ett rött band i samma material som sulan.
Helt plötsligt förvann dessa och jag har inte lyckats hitta ett par snygga eller lika sköna sedan dess.
Paret nedan har en rätt hård plast till band men de är annars ganska identisk med mina converse, så jag var tvungen att köpa.
Jag håller mina tummar att dem kommer mjukna till sig och bli mina nya favoriter och kanske till och med konkurrera ut mina nuvarande från rip curl.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0