New in

Efter middagen igår kom Lillemor förbi och plockade upp mig för att styra mot Birsta.
En fika och en massa skitsnack och komma-ikapp-prat var tanken, men det hela slutade med att vi gick i en massa butiker och till sist fick ta en snabbfika.
Mycket prat hann vi iaf med och det är alltid lika roligt att ses.
 
Gina hade byggt ut sin butik och hade väl någon form av nyöppning när vi var där och ett erbjudande att få 25% rabatt på hela köpet som varade den dagen.
Såg min chans att granska butiken noga för att hitta några guldkorn, men hittade inte alls mycket som föll mig i smaken.
Två svarta cardigan/kimono fick till slut följa med, helt sinnessjukt skön och luftig.
Hade väl tänkt ha den till allt, men det blir den perfekta tröjan till en långklänning i sommar.
Till Dylan hade jag spanat in en t-shirt från Newbie som var slut inne i stan men som tur var fanns den i Birsta.
Så den röck jag med till honom och med en rabattchek som jag hittade i plånboken blev den nästan gratis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0