Like a ballerina

Jag har haft så himla svårt att hitta en ballerinasko som dels passar min fot och som jag känt mig bekväm i.
Det har varit tusen resor svårare än jag först hade gissat, svårast var delen att känna sig bekväm i dem.
Många är så puttinuttig med rosetter och blommor - vilket inte alls är jag!
Vanliga simpla svarta har jag hittat en del, men antingen har min fot varit för bred eller så har modellen inte varit i min smak.
Sen hände det idag, jag sprang på ett par som jag faktiskt tyckte var fina, satt bra på foten och jag kände mig bekväm.
Innan jag är helt säker på dessa ska jag prova till lite outfits här hemma och sedan granska i spegeln, men jag tror dem får stanna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0