Kusinvitamin

I söndags tog jag med båda barnen och åkte till min kusin så Elliott fick busa med deras barn och bonusbarn - även för att jag skulle få umgås, kolla in deras "nya" hus och "visa upp" Dylan.
Ett litet tag efter vi kom så rullade min andra kusin in på gården med sina två barn, herre vad längesedan jag träffade alla - dem hade blivit så himla stor!
Och jösses vilket fint hus dem bor i.
Ett stort fint hus med luftiga rum, högt i tak, fin uteplats, bra utrymmen för lek och riktigt hemtrevligt.
Jag kan nog inte med ord beskriva min avundsjuka, ett sånt hus vill jag bo i en vacker dag.
I sommar hoppas jag vi får flera tillfällen att hälsa på.
 
Strax efter mellis så åkte vi vidare till min moster för att fira henne och äta lite tårta samt leka lite mer i lekparken utanför.
Frågade då Elliott om han hade haft en bra dag hos min kusin och han hade haft jättekul sa han, roligt att han får träffa sina tremänningar också.
Väl hemma så gick luften ur mig lite, men det blev ett riktigt bra avslut på den veckan.
 
 
Kameran hade jag med mig men jag glömde helt bort att fota.
Jag hann ta kort på Elliott när han lånade trampfyrhjulingen och på vårat fika.
Bättre lycka nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0