Klick klick!

Igårkväll satt jag och spanade runt på lite ny inredning hit hem, främst prydnadskuddar till soffan.
Jag var ute efter några färglada med en behaglig färg men gärna något mönster för att bryta av.
Färgerna skulle även passa till vitt och även grått OM vi bestämmer oss för att byta klädsel på soffa & fotöljer.
Nästan på en gång hittade jag två olika kuddar som föll mig i smaken så två av varje färg är på väg hem hit.
Nu ska jag bara lyckas hitta två vita kuddar som kan passa bra till dessa i både storlek och tyg.
Tanken var att färsöka hitta en vas i någon pastellig turkosfärg på en vas, men istället hittade jag den vita på bilden nedan som jag också gillade på en gång.
Ny matta till hallen som dessutom var på rea så det var bara att tacka och ta emot för det.
 
Sen tidigare har jag gjort en beställning på både vävplast och tyg med en bekant i sthlm, då det varit slut här i Sundsvall ett tag.
Så på lördag ska jag åka och hämta det för att sedan börja mäta och planera lite omstyling av möbler.
Jag hoppas vävplasten kommer räcka till två olika saker.
Vit färg, roller och penslar behöver jag också köpa innan jag ens kan börja klä möblerna här hemma.
Åå jag vill sätta igång nu på direkten, har knappt tid att vänta till nästa vecka på att allt ska komma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0