Flyger förbi

Dagarna går så fort och allt mer tid spenderas ute, vilket gör att bloggen blir lidande.
Det är ett genomgående tema för de flesta som bloggar, sommartid blir det lite glesare mellan alla inlägg och så kommer det nog bli periodvis.
Jag ska såklart försöka fixa inlägg så fort jag har tid och det kommer nog bli en hel del tidsinställda inlägg.
Apropå att dagarna går fort - jag har så mycket bilder att visa er och skrivande att komma ikapp med nu känner jag.
Jag ska försöka få lite tid över imorgon med lite inlägg och fixa några tidsinställda.
Tills dess för ni dessa bilder på mig och min älskade man som togs igårkväll med två övertrötta huvuden och med en skärpa som är huller om buller.
 
Den mannen, jag saknar ord för hur mycket jag älskar honom och hur mycket bättre han gör mig.
Efter 8 år tillsammans får han mig fortfarande att skratta varje dag.
Framtidsplanerna med Dennis ger mig fjärilar i magen och vi har en hel del höjdpunkter att planera och se fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0