FitMe ∆

Det börjar dra ihop sig inför att ha hela garderoben klar till sommaren, både för stora och små.
Jag har gjort en rejäl rensning bland mina skor, favoriter som varit trasig har nu fått säga hejdå till skohyllan och får lämna plats till nya.
Det har lämnat mig med en jävla massa tygskor av alla dess slag, mina sandaler som sitter bra på foten och som man kan gå långt i finns inte kvar och det behövs.
Sneakers i alla ära, men när det är riktigt varmt ute är iaf inte jag alltför sugen att snöra på ett par sneakers och gå runt i även om det är mest ergomomiskt och ger bäst dämpning.
Här har vi tre kandidater än så länge, där ett par är ett par vans som är så sjukt snygg och ha begäret på dem är stort.
Nästa vecka som jag nog ge mig ut i skodjungeln och leta skor åt mig och barnen.
 
 
Jag är en riktig silvertjej men tycker att dessa med gulddetaljer var riktigt fin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0