En dag på vift

 
På sista april jobbade jag och då beslutade vi oss för att skippa majbrasa och stanna hemma.
Dagen efter åkte vi ut till mina föräldrar bara för att stanna över dagen, hitta på en massa uteaktiviteter och avsluta med en middag innan hemgång.
Det fick bli hemmagjord pizza för oss vuxna, Elliott äter inte pizza och fick därför välja själv vad han ville ha - lax och pasta.
Varje gång säger vi samma sak - hemmagjord pizza är verkligen det godaste.
Välja fyllning och lägga på precis hur mycket man vill.
På min pizza blev detgoudaost, tomater, rödlök, ananas, champinjorner och paprika - toppad med cheddarost, prästost och lite mer gouda.
Dennis tog enbart champinjoner och rödlök + samma ost som mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0