Dagens bästa mål

Jag är en riktig frukostmänniska och älskar att äta mycket på morgonen.
Idag är Elliott hemma från dagis så den blev ingen morgonpromenad och därför kunde jag passa på att äta en massa gott (dagarna han är på dagis tar jag en promenad på 45-60 min, tar en kopp kaffe innan jag ger mig ut och sedan är det dags för lunch när jag väl är hemma).
 
Köpte för andra gången hem en omogen ananas inom loppet av bara några dagar, men på ca en dag har den mognat och ät ätbar - såklart de mornar som jag bara tagit kaffe och sen är den mjuk och övermogen och under dagen glömmer jag helt bort den.
Så istället för ananars skivade jag ner lite banan, äpple och tog en berg med kokosflarn i filen.
En finn crisp och divestive med smör och ost, kaffe och en glas proviva.
 
 
SÅ sjukt gott och så sjukt mätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0