BBQ

Jag har varit sugen på grillat ett bra tag nu och igår gjorda jag slag i saken.
Fixade ordning lite grillspett med tzay som jag penslade med soya och sambal oelek, grönsaksspett med paprika, rödlök och zucchini och två majskolvar.
Elliott fick ett spett med köttbullar som han tröck i sig fortare än jag vet inte vad.
Under tiden grillen förbereddes så kastade jag in en rotsaksgratäng i ugnen som innehöll vitkål, morötter, kålrot och palsternacka.
Hällde lite grädde på det och skjuts in i ugnen.
Huuuuuuur gott som helst var det.
Längtar redan till nästa gång vi ska grilla.
 
 
Jag hann inte med en bild när allt var klart, jag var på tok för hungrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0