Bara en liten

Idag på affären dök jag på den här lilla chokladbiten som lockade mitt ögat.
Jag har lyckats dra ner mitt sötsug till nästan noll men brukar försöka se till att ha mörkchoklad hemma de få gånger som jag blir sugen på något och inte känner att frukt är "lösningen".
Jag älskar mörk choklad och när man väl gillar det är det inte alls gott att äta en bit vanlig mjölkchoklad utan dem blir så himla sliskig.
För att hoppa tillbaka till ämnet, såg denna chokladbit och vart sugen att prova, har nog aldrig käkat choklad med stevia i och den var faktiskt god.
Inte alls sådär sliskig som mjölkchoklad är, har däremot noll koll på vad som skilljer innehållsmässigt på denna och en mörkchoklad så det får jag nog ta och kolla upp.
Ett litet tips iaf, 10kr på maxi.
 
 
Här har jag redan hunnit nalla en bit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0