Äntligen i min ägo!

Ända sedan vi hoppade in i maj månad har jag tittat in på kicks med jämna mellanrum, bara för att inte bli utan dessa lack.
För ett tag sedan nämnde jag att OPI skulle släppa en neonkollektion i mitten på maj som jag var så himla sugen på.
Tanken var att jag skulle köpa alla färger, men väl i butiken så var det dessa tre som fångade min blick.
Det fanns även en lila som jag var riktigt sugen på, men som jag lämnade kvar.
Jag är i full gång och målar naglarna nu men har tagit en liten pause så basen får torka (detta är ett tidsinställt inlägg så det var igårkväll som jag målade).
För att få mest effekt av dessa neonlack så är det bra med en vit bas men jag hade tänkt skippa det idag för att se hur den blir utan.
Om tiden är på min sida så kommer jag såklart visa hur den blev.
Den första som jag provar är Down to the core-al.
 
 
Lyckades inte riktigt fånga den härliga färgen dessa har.
Flaskan kostar 150:/st och är värd varenda krona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0