Sen sist

 
Det börjar bli lite glesare mellan inläggen på bloggen just nu. 
När jag kommer hem från jobbet prioriterar jag barnen, dem är viktigast och att ta tillvara på all tid jag kan få känns som en självklarhet.
På tal om jobbet så är det jättekul att vara tillbaka, även om det är för en kortare tid.
Att träffa mina härliga kollegor på jobbet, få prata med en massa nya människor och få prata med vuxna.
Jag ska även byta avdelning första april, jag och en annan tjej på jobbet byter med varandra så det ska bli kul.
Vi har båda jobbat på varandras avdelningar tidigare, så lite måste uppdateras.
 
Något annat som är aktuellt för tillfället är shopping.
Hitta en ny schysst väska med axelrem.
Jag sliter ut mina så himla fort och nu har jag enbart en tygväska, som fungerar väldigt bra men ibland saknar jag att ha en annan.
Hitta den "perfekta" väskan är lite svårt, har spanat in några modeller som jag måste kolla in så fort jag är ledig.
Ja, mer spännande än så blir det inte och har inte någon roligare bild att dela med mig av än denna.
 
 
Vi hörs framöver, ska försöka göra en uppdatering till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0