Velar hit och dit

Jag lovade er tidigare två bilder på vårat kök med de två olika placeringarna av köksbordet.
Vi har ett stort och luftigt kök som jag har så himla svårt att inreda till den punkt att jag känner mig nöjd.
Köksbordet har varit på fyra olika ställen och nu velar jag men ändå inte mellan två ställen.
Jag var till slut tvungen att ta kort på de olika placeringarna för att få den bästa överblicken och det hjälpte.
Nu är jag nog nöjd med hur bord och stolar ska stå även om vår fina kökssoffa blir lite i skymundan, det är tur att våra fina pinnstol syns - även om dem inte är helt fixad vad gäller färg.
En liten input; hyllorna är inte helt klar med vad som ska stå där, pinnstolar och pinnsoffan ska målas om, lampan ska flyttas eller bytas ut och den där hemska randiga tapeten ska bytas ut.
 
 

Den översta bilden är hur vi har det idag och som vi gillar mest.
Vet inte om det framgick i texten ovan.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den översta såg schysstast ut!:)

2014-06-24 @ 08:15:29
Postat av: ioannaa

Den första bilden gillade jag också :) sen kan du alltid ångra dig å ändra ;)

Svar: Efter att ha haft såhär i några dagar nu så känns det helt rätt, så tror inte vi kommer möblera om:)
Frida Wiklund

2014-06-26 @ 09:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0