Utanför stan

Idag var det dags för ett nytt besök hemma hos Elliotts bästa vän och en av mina finaste vänner.
Det blir lite för långt mellan gångerna men det är alltid lika uppskattat för stora som små när vi väl ses.
Först hade vi en gemensam lunch bestående av falafel, pitabröd, grönsaker och goda såser.
Därefter busade barnen medan vi gjorde ordning med fika - kaffe, saft och två sorters mjuka kakor.
En hel del skratt och en massa prat senare var vi tvungen att åka hem för att kasta ihop en middag.
Jag längtar redan till nästa gång vi åker ut och jag kan nog tala för både mig och Elliott, vi pratade smått om en övernattning så vi får se vad som blir av med det.
 
 
(texten fick bli på engelska då inte å, ä eller ö fanns med på det typsnittet, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0