Tapet

Ganska snart i tiden ska vi ta och köpa hem en tapet som vi ska ha i köket, jag hittade en rabattcheck som går ut i juli och gäller Boråstapeter - där jag också kollat in en tapet som är en stark kandidat.
Vi ska väl kolla på alla möjliga tapeter och några provbitar får garanterat följa med innan vi bestämmer oss.
Jag vill ha någon färg men ganska diskret och gärna ett mönster.
Det är så himla svårt det här, jag har kollat på flera tapeter men hittar inte någon som sticker ut.
Ibland känns det som vi inte kommer hitta någon alls.
Nåväl, en har jag hittat och nu hoppas jag bara Dennis kommer tycka om den och att jag tycker om den när jag ser den på väggen.
 
 
Så här ser tapeten ut som jag i dagsläget gillar och vill ha.
Vi ska ta och sätta upp två hyllor i köket idag sedan ska jag nog ta kort och fixa i PS
så den här blir nya tapeten och försöka se det som helhet.
Kanske jag kan visa er senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0