Materiell lycka

Att materiella saker kan ge en sån lycka är inget nytt, med paket full med inredning två dagar i rad så känner jag mig ganska tillfredsställd på den fronten även om jag suktar efter mycket.
Jag har tvättat klädseln till soffan idag så kuddarna ligger fortfarade kvar i plasten och väntar på att få bli uppackad.
Jag längtar som en tok tills allt har torkat och nu med solen i moln så är det den lilla vinden jag får förlita mig på.
Nu ska jag gå och börja gå igenom allt vi har i en garderob här hemma i hopp om att få kasta en massa prylar och börja bygga upp ett mer strukturerat skåp där man får en bra överblick och kan hitta saker lite lättare.
För tillfället är det ett allt-i-allo skåp och vi har pulat in det mesta där inne.
Jag blir trött bara att kolla i skåpet men det kommer känns skönt när allt är strukturerat.
 
 
Den här bilden får ni tills vidare, hoppas på att jag snart kan visa er ett färdigt vardagsrum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0