Kollektion på kollektion

Jag ser att jag inte är ensam om att ha spanat in H&M's kollektion H&M Loves Music.
Egentligen är det här kläder som i första anblick inte skulle locka mig, men efter att jag snurrat runt något varv och kollat in kläderna hängandes och på modellerna så fastnade jag för tre plagg.
Sannolikheten att någon av dem kommer med hem hit är väldigt liten, men jeansen har nog störst chans.
Jag måste nog ändå kolla in allt irl, kanske är det mer som faller mig i smaken på plats och när man matchar till 'rätt' plagg.
 
 
 Avslutningsvis.
Vad hände med sommaren?
I två dagar har vi haft riktigt kall luft och blåsigt till tusen, jag vill ha sommarvärme!
Dagar som dessa har jag inte dåligt samvete av att vara inne och pyssla på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0