Just nu

För tillfället har jag tagit en liten pause från allt vad städa/röja/rensa/fixa heter.
Jag har slagit ner rumpan framför datorn, pumpar musik och fortsätter med lite mer grafiska tavlor hit hem.
Så här i efterhand känner jag att några som redan är gjord behöver en ny storlek och sedan började jag precis på en ny som kommer få vara i vardagsrummet.
Vi har även beslutat att vi ska tapetsera om både kök och sovrum, men det blir lite längre fram.
Först och främst vill jag få ordning på allt annat här hemma.
 
 
Min arbetsplats delar under dagen, passar på medan mini sover och innan den stora ska hämtas hem från förskola.
Jag vet att skrivbordet är sjukt nasty, ritplattan är dammigare än jag vet inte vad och tangentbordet är så smutsigt.
Det här rummet, eller den här delen av rummet ska fixas efter köket.
Skodelen är klar, där har en ny matta kommit in och spegeln lyfts upp.
Sånt sjukt slitgöra men fasen vad skönt det blir när allt är klart och vi känner att det här är mer hemtrevligt.
Jag trodde det här skulle bli ett mer tillfället boende, men nu ser det ut som vi blir kvar ett bra tag till och då ska allt kännas hemtrevligt - även om vi trivs hemskt bra redan idag, allt kan bli bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0