6 juni

Vilken helt underbar dag vi haft idag - både vad gäller väder och sällskap.
Efter lunch överraskade mamma med att komma in till mig och barnen, med sig hade hon fika från kondis.
Min bror kom också ner för att fika och umgås en liten stund.
Jag var i valet och kvalet om jag skulle ner på stan så Elliott fick se smultron och sång, men var inte alls sugen att trängas och när min mamma kom in så försvann allt sug att gå någonstans.
Vi dukade fram fikabröd, kaffe, vatten och saft ute i skuggan.
Sprang barfota, tog ett fotbad och pratade om allt mellan himmel och jord.
Fler sånna här dagar i sommar!
 
 
Svettpellen Elliott som vägrar klippa sig - vad mycket svalare det skulle bli i hans kaluffs då.
Jag har även gjort glas till Elliott av barnmatsburkar från hipp då dem har giftfritt lock.
Perfekt att trycka ner ett sugrör i för att helt slippa spill - och Elliott gillar att dricka ur dem.
Med tiden ska jag fixa något roligare lock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0