Smink och naglar

 
 
Tänkte göra en simpel sminkning med glittereyelinern jag visade för några dagar sedan.
Men när jag väl stod framför spegeln med allt smink så kunde jag inte riktigt sluta.
Jag är absolut inte bra på att sminka mig, men tycker det är sjukt roligt.
Här har jag iaf använt eyelinern, tror inte det syns så överdrivet bra så ska fixa nytt framöver.
 
Ett nytt lack har flyttat in också.
Från ett nytt märke för mig, technic heter det.
Ett turkost glitter i lite olika storlekar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Den är jätte fin :) Har köpt massor av kläder till Maya från Newbie men nu börjar hon växa ur stl.98 så nu får jag satsa på att köpa till bebis i det märket istället :)

2014-01-03 @ 18:55:51
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0