New in

 
Idag är jag äntligen utan feber, har legat på 37,7-38 i feber i tre dagar nu.
Det firade jag med att rensa i ett litet skåp här hemma.
En blandad kompott av kvitton, sällskapsspel, serveringsfat, tändare och nycklar.
Nu är allt i sin ordning och jag är härlig matt i kroppen.
Ska belöna mig själv med att måla naglarna.
 
På tal om naglar så har jag glömt att visa mina två senare tillskott i nagellackssamlingen.
Det fick bli två lack från OPI och Gwen Stafani kollektionen.
Nu i efterhand ångrar jag att det inte fick bli ännu ett lack, men det ska jag fixa så fort jag har möjlighet att ta mig till en butik som säljer dessa.
Innan det tar slut, för då kommer jag ångra mig djupt att den inte fick följa första gången.
 
 
Båda är så kallade satinlack.
Dem är matta och har en fin finish.
Om ni tänker er "sandlacken" men helt utan texturen, så himla fina.
En i guld och en i gråsvart.
 

Kommentarer
Postat av: Eleni Apostolakis

Känner igen det där, haha. Zara i överlag är ganska små i storlekarna även om jag flera gånger köpt Mayas "vanliga" storlek just i t-shirts och tröjor och det passat. Men det är en chansning så jag skulle nog råda till att ta en storlek större. Det gjorde jag nu när jag beställde. För OM det mot förmodan skulle vara lite stort så kommer hon åtminstone att växa i det snart :) Så det är säkrast att köpa en storlek större.

2014-01-27 @ 09:42:05
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0