Mellanmål

 
 
En av de godaste mellanmål jag vet och ett av de enklaste.
Provade även att ge Elliott samma för att se om han tyckte om det, men han fick inga nötter i sin då han ville ha dem på sidan av.
Det verkade som det var okej, han åt några skedar som han sa var gott och sedan ville han ha ett äpple.
Jag älskar detta och skulle lätt kunna trycka i mig lite mer än jag la upp idag.
 
 
Snabbt och gott, serverat i ett whiskeyglas.
Man kan såklart lägga i torkad frukt, andra nötter & frön eller vad man nu gillar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mmmm vad gott det lät och ser ut!
ska jag prova.
Jag är för dålig på att kommentera, men tycker du har jättehärlig blogg och du har sååå fina bilder jämt. Det gör det extra roligt och läsa tycker jag.
kram V

2014-01-14 @ 16:52:24
URL: http://victoriandersson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0