Kladdigamuffins med after eight

 
 
Idag fyller min fina, älskade sambo och fästman år, det ska såklart firas.
Tråkigt nog jobbar han den här helgen så det blir inget firande med släkt utan bara vi.
Får se när firandet blir av då jag jobbar nästa helg och det skulle vara roligt om båda är lediga.
Men det är upp till Dennis att bestämma när han vill ha det så får jag rätta mig i ledet och baka i god tid.
 
Jag och Elliott passade på att baka något litet idag, lite symboliskt dagen till ära.
Presenten kommer han inte få förns imorgon då tiden inte riktigt räckt till idag.
Så efter en god grillad (förmodligen) middag imorgon blir det presentöppning på kvällen när han är hemma.
 
 
Kladdkakemuffins med ett after eight täcke.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Haha, förstår det. Oavsett om det blir en pojke eller flicka den här gången kommer jag garanterat köpa på mig en massa nya kläder också ;)

Har du också märkt att man slängs över till app store? Vet inte varför det blivit så. Det händer mig emellanåt när jag provar gå in på bloggen via mobilen. Inte alltid men det händer. Har ingen aning om vad som hänt. Märkligt.

2014-01-04 @ 16:23:33
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0