Helgen

 
 
Den här helgen har vi varit på resande fot, igen.
Resan gick inte långt bort utan knappt 2 mil söder om Sundsvall för att hänga hos mina föräldrar.
Vi hade bokat in det sen ett tag tillbaka och vi lyckades tajma in det så bra att Dennis födelsedag firades lite smått där i samma veva som vi hängde och kollade på JVM.
Vi ska, som jag skrivit tidigare, ha ett litet firande här hemma också med släkten.
Men paket fick Dennis i söndags och en god middag två dagar i rad.
 
Ett litet hopklipp från helgen + fredag tänkte jag iaf bjuda på.
1, Kladdkakemuffinsen som vi åt tillsammans med en klick grädde.
2, Pasta m. hemmagjord krämig pepparsås, broccoli, lök och paprika.
3, Grillen, årets första grillning dessutom.
4, Tacomiddag
5, Dennis födelsedags kort, i brist av tid och fantasi med paket.
 
Utöver det bilderna visade så hann iv med JVM, bus i skogen, promenader, skickade upp en till ufoballong, smällde en raket och jag har köat 2h till tatueringsmaskinen.
På lördagen grillade vi som sagt, vansinnigt gott.
Grillad kycklig, tzatsikisås och potatisgratäng.
Söndagens middag blev något så enkelt som tacos och jag tror inte vi ätit det sedan november faktiskt.
 
 
Hoppas ni haft en fin helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0