Munter

 
Jag skulle föröka mig på att fånga min nya hårfärg som kommer försvinna idag.
Tanken var att lägga en intensivröd ovanpå mitt mörkbruna hår, så det skiftar fint i rött när man är ute.
Det jag hade missat var att jag hade hunnit få en liten utväxt, så jag blev knallröd i hårbotten och resten är mörkt som skiftar i rött.
Så himla pinsamt med misslyckat hår.
Jag ska därför införskaffa en ny färg idag och korrigera den hemska utväxten så jag vågar visa mig ute bland folk.
 
Jag lyckades fånga en hemskt munter tjej på ena kortet.
Kan väl å andra sidan inte påstå att jag tycker om att vara med på kort, utan jag är gärna bakom kameran och det här är väl en bra beskrivning på varför.
Elliott kom medan jag fotade så han fick slinka med på ett kort också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jätte fin Bild på er! :)
Måste bara fråga, hur länge kommer du vara mammaledig till? Vore kul om vi hann ses någon gång så där. Vi bor ju bara några minuter ifrån varandra, haha. Jag har nedräkning nu tills jag får gå hem och jag och Maya kommer ta "sommarlov" redan i slutet av april. Kan vara kul för Maysan om vi har någon kompis att träffa eller så :)

2014-02-07 @ 17:29:44
URL: http://eleni.se
Postat av: Eleni Apostolakis

…även för mig såklart ;)

2014-02-07 @ 17:30:21
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0