Mörka tippar

 
Det blir hemskt glest mellan gångerna som jag målar naglarna nu för tiden.
Tiden finns inte längre på samma sätt på kvällarna då Dylan är en liten nattuggla och lägger sig vid tio.
Jag saknar att inte kunna måla när jag vill och lägga ner mer tid på det, men jag skulle aldrig byta min vardag för att få det så.
Med tiden kommer han lägga sid tidigare så jag får gott vänta tills dess.
 
 
Simpla svart/grå tippar, målad med mitt nya lack 4 in the morning från OPI by Gwen Stefani kollektionen.
Ett sammetsmatt lack som är helt galet fint på.

Kommentarer
Postat av: ioannas

Åh du hittar då alltid så snygga nagellack! Opi verkar bara finnas på kicks numera!? I birsta har de inte kvar opi på åhlens blev så besviken då jag letade några lack som du har. Tjusigt vilket fall! :)

2014-02-12 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0