14 februari

 
Vad det är för dag idag, vet nog alla redan om så det behöver jag inte nämna.
Ska jag vara helt ärlig tycker jag den här dagen är ganska överskattad, även om vi inte alls firar i samma utsträckning som i USA där det är stort.
Sociala medier svämmar över med bilder på vems pojkvän/flickvän som är bäst och har köpt dyraste/bästa sakerna.
Alla blir (utåt sett) extra kär i samband med alla materiella ting.
 
Alla är vi olika och i detta hem brukar vi inte göra något speciellt, eller jo vi brukar äta god mat.
Jag skulle uppskatta det mer om Dennis kom hem med blommor en random dag istället för idag, för att man "måste", ni fattar galoppen va?
Vi ska för övrigt äta god mat idag med, men istället för bara en varmrätt tänkte jag göra en trerätters.
Mest för att våran frys är så jävla full, får inte in något alls där, en liten kaka kanske jag skulle få in men annars är det kört.
Och det viktigaste, jag får baka en liten bakelse (som jag visar i ett senare inlägg).
 
Dagen till ära har jag även tagit på mig en bh, jeans, ren t-shirt så Dennis inte behöver se mig o mjukisbyxor och oversize tröja med spya och salva på (som jag annars har varje dag).
Så mig i vanliga kläder på kortet nedan, fick bli en liten dagens av det i samma veva.
Klädhögarna på golvet är resultatet av en rensning i mina garderober och även Dylans.
Hoppas iaf ni får en bra dag, vad ni än gör med den.
 
 
Oversize t-shirt H&M // Jeans - New Yorker // Strumpor - H&M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0