100 muffins

 
Det blev inte riktigt hundra stycken, men det blev fyra fulla plåtar så är väl runt 60-70 st.
Jag kan ju redan nu räkna ut att det inte kommer gå åt på kalsen och jag vill inte ha kvar något i frysen, den fyller jag hellre med mat.
Vi har nu lyckats rensa ut så jag får plats med kakorna och två påsar muffins är redan där.
Har dock en plåt kvar som ska få plats och jag vet inte riktigt hur.
Vad vi än äter idag ser det inte ut att få plats ändå, tåls att dubbelkolla och kanske möblera om ännu en gång.
 
Iaf, idag blev det en massa minimuffins och mini-minimuffins.
Dem som är mini är gjord i muffinsformar som heter just 'minimuffins' och mini-mini är gjord i knäckformar.
Har lite svårt att komma fram till hur jag ska göra.
Servera dem absolut minsta på barnkalaset då det ändå kommer finnas mer kakor och tårta, sen är det ganska bra storlek för så små fingrar och magar.
Sedan servera minimuffins till släkten och även ha "knäckmuffinsen" som ett alternativ för dem som vill.
Någom som har en input?
 
Resten som blir över tar jag med till jobbet på måndag.
Även all tårta, kakor och cakepops som blir över åker dit om inte någon gäst vill ta med dig hem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0