Tattoos

Smärtan mina fötter skulle få vara med om var inget mindre än tatueringar.
Jag har som sagt velat göra detta i flera års tid men har tagit annat före.
Tidigt på tisdagen skrev TM ut att Jeppe hade en ledig tid över på onsdagen men inte förns vid 20-21 fick jag fingrarna ut att kolla om det var bokat.
Så fort jag skrev min idé nappade han och dagen efter satt jag där.
Kan inte beskriva min lycka och hur otroligt nöjd jag är, det blev så mycket bättre än jag hoppats på.
Mamma och pappa är verkligen mitt ljus och ankare i livet, vad vore jag utan dessa underbara människor?
Visade tatueringarna för dem idag och både tyckte det var hemskt fint.
 
 
Nu hoppas jag på att det blir ett återbesök i vinter.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh va fina!! :)

2014-08-24 @ 10:23:23
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Mimmi

Så jäkla snyggt! Har varit sugen på att tatuera fötterna i flera år, men är så fjantig när det kommer till smärta så det har aldrig blivit av, haha. Är fötterna lika jävliga att tatuera som de säger? ^^

Svar: Fötterna är väl ingen höjdare, på vissa ställen gjorde det väldigt ont och på andra var det helt okej. Jag skulle absolut göra det igen, även om jag visste hur det skulle kännas.
Frida Wiklund

2014-08-24 @ 10:28:26
URL: http://whatsernames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0