Paint it

Jag har verkligen haft noll energi att sätta mig vid datorn, men kände att det kanske var dags nu.
Så ett snabbt inlägg får det bli tills vidare.
 
Det är så här mina naglar ser ut just nu, det är nog dags för en lite skrikigare färg nästa gång.
Det mintgröna heter Mint Madness och kommer från H&M.
På ringfingret har jag först ett lager Lilac Me från Gina Tricot och sedan ett lager med Purple mix beaded från W.I.P.
Nagellacket från W.I.P köpte jag nere i Stockholm på en av mina absoluta favoritbutiker Urban Outfitters.
När jag är på besök i Stockholm så är det ett måste att gå dit.
Den har en genomskilnig bas med en massa små pärlor i lila, blått och vitt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Verkligen! Goungarna! :) Ser fram emot att få kika på dina bilder med :) Tack för en jätte härlig dag!

Ps. Älskar det mintgröna nagellacket. Måste jag nog spana in :)

2014-08-14 @ 09:59:29
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0