Triss

 
Det blir en ganska snabb uppdatering från min sida nu, men en god sådan.
Först är en quionoagröt som är perfekt frukost eller mellanmål som är riktigt mättande, jag hade lite svårt att bestämma mig för om det var gott eller ej - mest av allt kändes det bara skumt att äta sådär.
Något jag kan konstatera på en gång var att det inte är äckligt iaf, så detta ska göras fler gånger innan jag kan få en ordentlig uppfattning.
Gröten är kokt med vaniljstång i och sedan toppad med pekannötter, blåbär och agavesirap.
 
Gårdagens middag är näst på tur, det fick bli en variant av kebab för oss medan Elliott fick kebabkött.
Stekte dessa strimlor och kastade på en näve sallad, gurka, tomat, rödlök, vitlökssås och lite ketchup - hur gott som helst!
Till efterrätt åt vi världens godaste glass - tofuline.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0